Sutarčių sudarymo modulis
Sutarčių modulis sukurtas pagal poreikį sumažinti popierinę naštą, taupyti žmogiškuosius išteklius susijusius su klientų informavimu, prisitaikyti prie skaitmeninio amžiaus tendencijų, apdoroti didelius kiekius šabloninių sutarčių. Sukuriant 100% legalų užnugarį jūsų įmonės veiklai, kadangi galima pasirašyti kvalifikuotu parašu, arba gauti ranka pasirašytą ir kliento skenuotą sutarties egzempliorių
1. **Šablono paruošimas**: Mūsų sistema leidžia sukurti pasirinktinus šablonus, taip sutaupant laiką ir standartizuojant dokumentus.
2. **Formų laukų paruošimas**: Galite lengvai pridėti įvairius laukus, įskaitant tekstinį, skaitinį, pasirinkimo laukus, datų laukus ir daug kitų.
3. **Laiškų ir kvietimų siuntimas**: Sistemą galite naudoti norėdami greitai ir patogiai siųsti laiškus ir kvietimus pasirašyti vartotojams, arba nurodydami el. pašto adresus.
4. **Vartotojų importavimas**: Jums nereikės rankiniu būdu įvesti vartotojų duomenų - galite juos lengvai importuoti.
5. **Pasirašymas**: Supildęs klientas pamato sutartį ir, prireikus, ją redaguoti. Tai patogu tiek mobiliems, tiek dideliems ekranams.
6. **Pasirašymo galimybės**: Pasirašyti galima kvalifikuotu parašu naudojant sprendimus, kaip SmartID, MobileID, arba pasirinkdami atspausdinti ir pasirašyti fiziškai.
1. Administravimo aplinka - šablonų tvarkymas / suformuotų sutarčių peržiūra
Matome sąrašą dokumentų, ties kiekvienu dokumentu yra veiksmai: redaguoti (pieštukas), eiti į vieša dokumento pasirašymo adresą, siųsti kvietimus pasirašyti
2. Administravimo aplinka - sutarties šablono redagavimas
Pasirenkama forma iš kurios ateina kintamieji, kai vartotojas užpildys formos laukus sekančiame žingsnyje bus parodomas sutarties tekstas klientui su įstatytomis vertėmis
Kliento pusė 1. žingsnis - Duomenys sutarčiai
Išsiuntus pakvietimus pasirašyti, atėjęs klientas mato formą kuria supildžius butu sudaromas sutarties tekstas
yra galimybė sudėlioti laukus pagal poreikį, įvairaus tipo duomenų įvestis tektas, skaicius, pasirinkimas iš iškrentančio sąrašo, žymimosios varnelės ir t.t.
Kliento pusė 2. žingsnis - Suformuoto dokumento peržiūra
Klientas patikrina ar teisingai supildė duomenis, ar sutarties tekstai tinkami, spaudžia mygtuką [Tęsti / pasirašyti]
(taip pat klientas gali perskaityti sutartį ir neužpildęs duomenų | konfiguravimas galimas iš administravimo sistemos)
Kliento pusė 3a. žingsnis - pasirašymas per marksign
Imanoma sudaryti ir kitas integracijas su kitais el. parašo teikėjais.
Paspaudus pasirašyti iššoka pasirinkimas SmartID ar Mobiliu-el-parašu
Kliento pusė 3a. žingsnis - pasirašymas kitu būdu
Klientas gali atsisiųsti suformuotą sutartį pasirašyti el. parašu per su savo programine įranga arba pasirašyti fiziškai ir įkelti skenuotą bylą
3a. Administravimo aplinka - laiškų šablonai
3b. Administravimo aplinka - laiškų šablonai - kvietimo pasirašyti laiškui
4. Administravimo aplinka - iškviesti siuntimą / gauti viešą nuorodą
5. Administravimo aplinka - Formos įvesčių tvarkymas
6. Administravimo aplinka - Formos parinkčių tvarkymas
Prisijungimas prie administravimo sistemos
Previous
Next